Selasa, September 20, 2011

Dunia Tanpa Cermin Mata

Assalmualaikum dan salam sejahtera semuanya,

1. Tentu korang tertanya-tanya kenapa dah lama sgt aku tak update blog aku kan... Bukannya aku sengaja mahupun terlupa tetapi disebbakan kesibukkan kerja hakiki dan juga pembedahan mata yang baru sahaja pulih.
2. Pada 7 September 2011, adalah tarikh bersejarah aku dimana tarikh aku melakukan pembedahan LASEK ataupun pembedahan laser pada mata. Lama jugak aku ambil keputusan ni disebabkan pancaindera yang ada cuma ada ni jer.. Alhamdulillah setelah mendapat nasihat dan juga meyakinkan diri akhirnya aku meberanikan diri tanpa menoleh kebelakang lagi... Sekarang aku sudah boleh berbangga kerana sudah tidak perlu untuk memakai cermin mata lagi.

3. Banyak kelebihan yang aku rasakan bila tka pakai cermin mata ni dan benda yang aku paling rasa adalah aku taklah tercari2 cermin mata aku bila bangun tido...heheh...Sekarang penglihatan aku hampir 80% pulih dan ianya akan bertambah baik dari masa ke semasa..
Oklah bukan boleh taip lama2 ni... tak baik untuk mata sebba terdedah kepada cahaya komputer yang lama..hehhe Sayangilah Mata Anda..

Sekian

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Komen