Isnin, Mei 30, 2011

Liza & Man | Akad Nikah dan Sanding



1. Lama rasanya tak update gambar perkahwinan. Alhamdulillah minggu ni Perkhawinan Liza & Man mengambil temat pada 28 Mei 2011. Sebelum dari itu telah berlangsungnya majlis akad nikah dan majlis berjalan dengan lancar dengan kemeriahan sanak saudara.

2. Liza ni sebenarnya staf kepada isteri aku dan aku berterima kasih kepada isteri aku atas promosinya. Pasangan ni tidak susah untuk aku bekerja kerana masing2 seperti sudah tahu apa yang nak dilakukan. Walaupun penat tetapi kebanyakkan shot berjaya dilakukan. Shot outdoor telah dilakukan di Jeti Tanjung Balau dan telah berakhir pada jam 6.45 petang. Terima kasih kepada yang membantu dan juga kepada FIFI, mak andam + fotografer untuk majlis ini juga. Diharap boleh bekerjasama lagi di masa akan datang.
Sekian, layan gambar2 terbaik dari aku....

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan