Ahad, Mac 04, 2012

Asnah & Zool | 3 Mac 2012 | Kampung Seri Menanti, Batu Pahat




Assalamualaikum dan salam sejahtera,

1. Entry kali ni adalah buat pasangan Asnah & Zool yang telah selamat diijabkabulkan pada 3 Mac 2012. Pertama kali bertemu dengan Asnah, beliau seorang yang agak pendiam dan nampak berhati2. Tidak ada satu emosi dan pergerakkan pun yang menampakkan beliau ni seorang yang amat berbakat dalam bidang modeling.

2. Hari yang dinanti telah tiba, dan aku amat terkejut kerana setiap gerak geri Asnah byk membantu aku dalam shoot kali ini. Seperti orang lain yang aku jumpa kali ini. Walau apa pun, memang seronok shoot dengan pasangan ini kerana mereka tahu apa yang mereka nak. Banyak pose2 yang menarik dan ini sekali gus memudahkan  kerja aku. Lokasi shoot adalah di sekitar UTHM yang pada aku byk tempat2 menarik dengan tema baju pasangan ini.

3. Bermula shoot outdoor pada jam 5.15 dan akhirnya pada jam 7.00 ptg... Alhamdullillah stamina masih bertahan dan jika mereka nak lagi aku masih boleh shoot sampai malam..hahaha..Padahal dah naik semput dah ni...kehkehkeh... Tahniah pada pasangan dan aku ucapkan Selamat Pengantin Baru... Nantikan album ya.....

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan