Khamis, Mei 31, 2012

Majlis Persandingan | Nurul'Ain Najihah & Mohd Aris | 26 Mei 2012 | Taman Flora, Batu Pahat



 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

1. Pertamanya saya mohon maaf kepada pasangan pengantin kerana lambat upload bgai majlis kali ini. Komitmen yang itnggi terhadap keluarga membantutkan proses persembahan kali ini. Seperti dijanjikan sebelum ini, entri kali ini adalah bagi majlis persandingan pula. Letih memang letih tetapi disebabkan minat terhadap bidang ini, segalanya menjadi mudah.

2. Majlis berlangsung amat meriah dengan bertemakan rona warna ungu. Sanak saudara dan sahabat handai yang hadir memeriahkan lagi majlis yang berlangsung. Majlis kali ini juga mencabar daya kretiviti aku pada tahap maksimum kerana aku perlu cover untuk majlis bertandang juga. Maka pose2 yang berbeza2 perlu ada untuk mengelakkan gmabar kelihatan sama. Insyallah ilmu yang ada telah dipraktikkan. Ada masa aku update lagi gambar2 dari majlis bertandang pula.

3. Sesi outdoor seperti biasa diadakan disekitar bandar Batu Pahat, dimana terdapatnya bangunan2 lama yang agak unik untuk dijadikan background. Bantuan dari adik beradik pengantin juga memudahkan kerja2 aku yang pada aku mereka faham akan kerja fotografer. 

Sekian, layan la gmabar yang terhidang....

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan