Selasa, Mei 22, 2012

Majlis Persandingan | Siti & Fadzil | 5 Mei 2012


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

1. Agak lambat aku update entri kali ni walaupun ianya berlaku sama dengan entri2 sebelum ini. Ini disebabkan tugasan yang amat sibuk terutamanya Konvoi Kembara Mahkota Johor yang aku sertai memerlukan komitmen yang tinggi. Walaubagaimanapun entri kali ni tetap aku naikkan. Seperti yang telah aku sebutkan sebelum ini, majlis ini adalah majlis persandingan bagi Siti & Fadzil yang berlangsung 5 Mei 2012. Aku cuma membantu saudara Khairi Mohd dalam sesi outdoor sahaja. Maka gambar pun tak banyak.

2. Sesi outdoor berlangsung di Taman Botani Seri Medan yang agak terkenal dengan lokasi2 bagi pengantin2 yang inginkan gmabar outdoor. Tidak kurang dari 7 pengantin yang shoot di tempat yang sama ketika ini. Cabaran kami adalah untuk menghasilkan idea yang berbeza. Itulah yang telah kami diajarkan oleh guru kami Rahmat Bin Ali. Hasilkan kelainan dari orang lain. 

Ok gambar tak banyak biar gambar jer berbicara.... selamat menonton

Sekian, terima kasih

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6
  




Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan