Isnin, Januari 24, 2011

Shooting With Keri for Is & Fatin


1. Pada 20 Januari 2011 Hari Thaipusam...cutiiiiiii.....tapi nak buat aper yer...so satu outing/shooting telah dibuat oleh saudara Keri bagi membantu beliau dalam mengambil gambar outdoor...Ornag lain shoot gmabar Thaipusam aku shoot wedding pulak kan...heheh tapi takperlah...janji aku ada aktiviti dari melepak kat rumah...

2. Shoot kali ni disertai dengan ramai fotografer lain iaitu Keri, Iqbal, Mariana, Izan dan juga seorang videografer Lan...meriah..itulah yang boleh aku katakan...bermula pada jam 3 petang shoot kali ni telah bertempat di Padang Golf Kluang. Objektif aku pada kali ni aku nak belajar sendiri main CLS yang pada firasat aku ilmu yang ada masih cetek...dengan berbekalkan 2 SB900 aku, aku dgn slambernya mengadaptasikan dalam outing kali ni...

3. Haha memang teruja dengan hasil kali ni dan aku amat berpuas hati...tapi dalam byk2 gambar hanya 2 jer yang aku minat habis dan diatas tulah hasilnya...sori yer keri...gmabar2 laian pada aku biase jer...heheh....Outing kali ni berakhir pad ajam 5.30petnag dan kami melepak di Railway Cafe...best tuu....hehe

NASERIRBAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan