Khamis, Jun 23, 2011

Bravo!!!!! Malaysia

1. Tahniah buat pasukan bola sepak Malaysia yang berjaya mengalahkan pasukan Labanon/Lubnan dengan menjaringkan 2-1 bagi kelayakan Sukan Olimpik 2012. Permainan malam ini agak menarik dan aku lihat pasukan Malaysia sudah semakin matang dalam mencorakkan permainan setanding dengan pemain antarabangsa. Syabas Malaysia.

2. Setiap kali bola menerjah kegawang aku menjadi bertambah semangat untuk melihatnya dan seperti biasa kalau tengok bola mesti nak jerit kuat2...hahhaha...Apa pun tahniah pada Malaysia atas permainan yang menarik. Tak lah boring jer tengok bola di Malaysia ni kan....Bravo!!!!! Malaysia

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Komen