Selasa, Jun 28, 2011

[WTS] Jualan Lowepro Outback 200

1. Amat sayang untuk aku menjual beg aku yang ni. Tetapi apa kan daya beg baru yang lebih flexible dan stylo bakal menggantikannya. Beg yang aku maksudkan adalah 7 million dollar home crumpler. Maka dengan bertambahnya koleksi beg aku dari beg yang percuma dari Nikon, Backpack dan juga Sling bag...aku merelakan untuk melepaskan beg yang banyak berjasa ni. Sesiapa yang berminat boleh la menghubungi aku terus ataupun COD jer di kawasan Batu Pahat ni...kat bawah ni aku terangkan ciri2nya beserta harga.
Kondisi: 9/10
Umur: 1 tahun 3 bulan
Ciri-ciri lain: Boleh baca di website rasmi
Warranty: Seumur hidup oleh Lowepro (ni yang aku tahulah)
Harga jualan : RM250
Penghantaran: RM10
COD: Sekitar Batu Pahat terutamanya di Parit Raja
 Sekian, selamat membeli belah yer.....

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6 

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan