Ahad, Jun 05, 2011

Yatie & Fahmy | Sanding & Outdoor


1. Alhamdulillah tamat sudah majlis persandingan Yatie dan Fahmy. Kedua pasangan ini telah memilih rona warna kelabu bagi menghiasi majlis persandingan mereka. Manakala bagi sesi outdoor pula warna ungu+emas menjadi pilihan. Suasana panas tidak mematahkan aku untuk terus berkarya dimajlis yang serba meriah ini.

2. Pasangan ini amat mudah untuk aku gayakan kerana mendapat kerjasama yang baik terutamanya dari Fahmy yang pada aku jarang2 pengantin lelaki yang bersungguh2 untuk mengambil gambar. Segala props telah disediakan oleh beliau dan tahniah aku ucapkan. Sebaik mungkin aku gunakan props ini.

3. Go Green...itulah tema outdoor pada kali ini yang pada aku jarang2 fotografer kita nak buat kerana lokasi yang jarang ada. Alhamdulillah satu kebun sayur yang ala2 Cameron dapat aku jumpa dan tema ini pada aku amat unik. Kalau di luar negara dah bersepah buat tema ni. Satu pengalaman baru bagi aku dan juga pasangan pengantin. Tahniah sebab korang sporting. Lebih kurang jam 6, Khairi Mohd, Izan Azri dan Kamarul datang untuk memeriahkan lagi sesi outdoor. Diorang baru jer selesai dengan tugas masing2 dan datang untuk bantu aku. Thanks a lot.

Oklah, nak rehat dan besok aku nak upload bagi majlis bertandang pulak yer....

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan