Khamis, Julai 12, 2012

Majlis Bertandang | Nur Hidayah & Mohd Zamzirin | 1 Julai 2012 | Kampung Parit Puteri Menangis, Benut



 
 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

1. Tugasan pada 1 Julai 2012 membawa aku ke daerah Benut, Kampung Parit Puteri Menangis dan pasangan ini merupakan pasangan yang sama di Kampung Parit Hj Ali iaitu Hidayah dan Zamzirin. Cuma kali ini bagi majlis bertandang pula.

2. Agak menarik tempatnya kerana aku dapati byk tempat2 yang boleh dijadikan background bagi sesi outdoor. So tak perlu byk cerita sebab korang bukan nak baca cerita aku kan. Mesti nak tengok gambar jer kan... So layan jer lah gambar2 ni...

Sekian, terima kasih

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Komen