Khamis, Julai 19, 2012

Majlis Pertunangan | Resshah & Izwan | 7 Julai 2012 | Taman Daya, Johor Bahru

 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

1. Tugasan kali ini amat istimewa sikit kerana ia melibatkan adik aku sendiri iaitu Mohd Khairul Izwan Bin Ibrahim dgn pasangannya Resshah Binti Rashid. Kiranya aku ni wakil pihak lelaki la... Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan tiada sebarang masalah berlaku. Rombongan lelaki diwakili oleh adik beradik mak aku kerana adik beradik aku hanya 2 orang sahaja...hehe... 

2. Majlis disambut meriah dengan ada nya pelamin dan segala bagai. Dah macam majlis akad nikah pulak kan... Tapi takperlah bukan selalu kan...Apa pun tahniah aku ucapkan dan insyallah kita berjumpa di majlis perkahwinan nanti. Tak sangka dah besar dah adik aku ni. Rasanya hidup ni sekejap jer. 

3. Kenapa tiba2 ayat aku ni macam tak pandai buat ayat yer...wakakakaka

Sekian, terima kasih

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Komen