Isnin, Oktober 25, 2010

Konvokesyen UTHM ke 10


1. 10 Oktober 2010 merupakan hari konvokesyen bagi UTHM pada kali ni. Dan bagi aku pula, kali ni aku diberikan amanat besar untuk merakamkan aktiviti konvokesyen pada kali ni. Memang amat memenatkan walaupun tenaga kerja bagi team fotografer ni seramai 4 orang iaitu aku sendiri, Sharul, Izan dan juga Faiz....

2. Konvokesyen kali ni berlangsung selama 3 hari. Walupun 3 hari kami bekerja dah macam 5 hari...nak kena cover dari pagi samapi malam. Memang letih...Pengalaman yang amat penting disini adalah seorang fotografer event besar macam ni perlu tahu PROTOKOL....byk perkara2 baru yang aku baru tau tentang protokol terutamanya melibatkan kerabat2 di Raja ni....

3. Walaupun letih aku tetap gagahkan diri. Dihari kedua dah macam nak demam dan apa lagi 2 biji penadol, 1 biji ponston dan sebiji tongkat ali aku telan untuk menguatkan tenaga badan aku....haha...memang kuat...tapi lepas tu dah macam bateri habis...terus weak....

4. Nak cerita pun rasa letih lagi sebab sampai sekarang badan aku rasa tak sihat lagi sebab kebetulan habis jer konvo, kedua dua mata aku kena sakit mata membengkak dan badan kena demam urat....memang Allah tu maha adil, dia suruh aku rehat....dapatlah aku cuti selama 5 hari.....terima kasih doktor....hehe.....sampai sekarang masih belum sihat betul....

Oklah..cerita pun letih....minum air kelapa lah nak hilang bisa badan....


NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6 

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan