Selasa, November 02, 2010

Anis & Cha | Akad Nikah


1. 10 Oktober 2010. Tarikh popular bagi ramai pengantin-pengantin yang ingin mengabadikan saat manis mereka pada waktu ni. Sehinggakan angkasawan negara pun memilih tarikh ni untuk majlis mereka. Ok, majlis kali ni bagi pasangan Anis & Cha yang berlangsung di Surau Parit Baring, Batu Pahat. Hanya majlis akad nikah berlangsung semata2 tarikh yang best ni...Majlis Persandingan mereka telah berlangsung seminggu kemudian yang aku akan upload sedikit masa lagi.

2. Majlis yang simple dan pada saat ni aku masih keletihan kerana tugasan majlis konvokesyen UTHM belum lagi selesai. Ditemani dengan fotografer Keri kerja aku agak mudah. Alhamdulillah kebanyakkan shot yang aku rancang menjadi. Apa-apa pun tahniah kepada pasangan pengantin dan aku juga mohon maaf jika keadaan aku waktu tu mungkin kurang sihat...apa yang terbaik tetap aku berikan...Thanks Anis....

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan