Isnin, November 15, 2010

Qurban Outing

Ehsan Gambar Dari NR Photography (Saudara Rahmat Ali)
Assalamualaikum,

1. Ada satu outing yang amat baik untuk kita pelajari pada hari raya qurban ni. Aku tolong promot jer sebab aku juga akan ke lokasi untuk menambahkan ilmu yang semain cetek ni....hehehe...berikut adalah petikan 'TIRU DAN TAMPAL' direct dari facebook saudara Rahmat Ali:
Qurban Outing!! Di sini sy. menjemput kepada sesiapa yg. membaca thread ni especially photograperz sekitar Batu Pahat...satu outing "Qurban" akan sy anjurkan diperkarangan rumah sy. sempena ketibaan Hari Raya Korban 1431H.

Objektif :     Pendedahan kepada taknik fotografi "Kewartawanan Foto" (Photojournalist) & silaturrahim.
Bertempat : No.50, Kg. Mohd Noor, Bt.5, Parit Sulong, 83500 Batu Pahat Johor.
Masa :         Selepas Solat Aidil Adha.
Syarat:        Memiliki DSLR & tidak alahan darah.
*p/s: makanan disediakan (makan apa yang ada..!) & semuanya FREE...program perkongsian ilmu & pengalaman semata-mata..

 2. Diharap kita semua mendapat manfaat dari saudara Rahmat Ali sebab dia ni otai gak di Batu Pahat ni....to make the best is learn from the best...hehe betul ker perumpamaan aku ni....Buat sapa2 dari UTHM yang nak join aku boleh call atau sms aku...boleh pergi satu kereta....kalau korang nak la....kita gi solat raya sama2 dan pastu shoot sama2....hehe...


Salam Aidil Adha

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan