Selasa, November 09, 2010

Kursus Khidmat Pelanggan Cemerlang - Siri 2


1. Dua hari aku berkursus yang bermula pada 8-9 November 2010 berkenaan dengan Kursus Khidmat Cemerlang yang telah dianjurkan oleh Pejabat Pendaftar. Penceramahnya adalah En. Affendi Hashim (http://affendihashim.blogspot.com/), pensyarah UTM juga sebagai motivator dan konsultan.Sesi yang padat dengan ilmu, lawak jenaka dan juga aktiviti amat seronok diikuti...Pada mulanya aku agak terpaksa untuk hadir tapi bila dah join, alhamdulillah memang best. Thanks En. Affendi kerana membuatkan kursus ini menarik.

2. Aktiviti pada hari kedua agak mengingatka aku pada kelas Ekonomi Rumah Tangga (ERT) pada zaman aku sekolah dulu...hehe..tapi aku tau motifnya....Mewujudkan kerjasama antara ahli dan juga menimbulkan kretiviti dikalangan ahli...disamping elakkan dari mengantuk...hehe..

3. Oklah cerita byk pun tak guna...gambar menceritakan seribu makna....hehe...

Assalamualaikum....

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6 

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan