Selasa, Julai 05, 2011

Di sebalik tabir Istiadat Pentauliahan Palapes ke 30


1. Seperti yang aku cerita sebelum ni, yang minggu ni aku amat sibuk dengan program Palapes ni. Bukan aku sibuk berkawad tetapi sibuk dengan team fotografi bagi mendapatkan wajah2 di majlis ini. Bagi setiap program jarang sekali kita mengambil tahu orang2 yang berada disebalik tabir dan sering kali kita lupakan. Hari ini sengaja aku upload wajah2 disebalik tabir bagi Majlis Pentauliahan ini dan gambar aku jer takda...hehhe....

2. Hari yang sangat panas dan persediaan telah bermula dari jam 6.30 pagi dan tentau sekali team2 disebalik tabir ini dah tentu lebih awal dari yang lain2...Termasuk juga kami team fotografi bukan sahaja awal malah kena full dress rehearsal...Letih oooo...tapi takper demi pengalaman dan passion terhadap duni fotografi ni aku redahkan jua...cewah...padahal dah macam nak putus kaki dah ni..Ok lepas ni aku akan update gambar2 abang2 askar dan kakak2 askar kita ni... peace
NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan