Isnin, Julai 11, 2011

Istiadat Pentauliahan DiRaja Palapes IPTA ke 30 - Episode 1


1. Alhamdulillah tamat sudah tugasan kali ini bagi Majlis Istiadat Pentauliahan DiRaja Palapes IPTA ke 30 yang berlangsung di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM). Majlis berlangsung dengan penuh protokol diRaja dan tentera. Ramai yang hadir termasuk wartawan dan tidak ketinggalan ibu bapa pada kadet. Tentu mereka amat berbangga melihat anak2 mereka di lapangan kawad lulus dengan cemerlang.

2. Gambar kali ini aku hanya upload mengikut episode yang pada aku episode pertama ini adalah episode yang menunjukkan acara wajib/ mesti ada di dalam istiadat ini. Insyallah episode ke 2 akan menyusul dan ianya bakal menunjukkan gambar2 para hadirin yang hadir. Episode seterusnya akan dipikirkan kemudian dan diharap pengunjung blog aku ni dapat bersabar...Insyallah akan ada 1 post di mana aku akan memilih 10 gambar terbaik dari penglihatan lens aku....apa pun enjoy the pictures..thank you

NASERIBRAHIM
0 1 9 7 7 0 3 0 6 6

Facebook Comments


0 ulasan:

Catat Ulasan